Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kim R$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Kim R. B. Determinants of consumers' attitude towards food risk messages [Електронний ресурс] / R. B. Kim // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 359-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_1_41
| 2. |
Kim R. B. Chinese consumers' choice for genetically modified (GM) food: implications for food risk policy in China [Електронний ресурс] / R. B. Kim, H. Chen // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 258-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_30
| 3. |
Kim R. B. Korean consumers’ attitude towards food risk management quality (FRMQ) of government and private firms [Електронний ресурс] / R. B. Kim, D. H. Yoon, C. Yan // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 160-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_2_22
| 4. |
Kim R. B. Effects of brand experience on brand trust, brand satisfaction & brand loyalty: building SPA brands in South Korea [Електронний ресурс] / R. B. Kim, D. H. Yoon, C. Yan // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 6. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_6_25
| 5. |
Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification [Електронний ресурс] / R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_12 Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва є досить очевидними. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Дія продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів - навпаки, країна походження не має суттєвого впливу у процесі формування споживчої довіри.
| 6. |
Kim R. B. The effect of the Korean wave on Chinese consumers’ brand preferences [Електронний ресурс] / R. B. Kim, J. H. Lee, T. Thavisayv // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 6. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_6_13 Оцінено вплив "корейської хвилі" (Халлю) на формування вартості бренду у сприйнятті китайських споживачів. Опитано 225 китайських споживачів серед китайських туристів у Південній Кореї. Побудовано модель зі структуріними рівнянніми з 6 змінними для виявлення взаємозв'язків між феноменами "корейської хвилі" (музика кейпоп і корейська драма) та параметрами бренду. Результати моделювання вказують на те, що обидва прояви "корейської хвилі" мають суттєвий вплив на формування споживчих переваг, особливо позитивним є вплив на довіру до бренду. Однак, ці складові "корейської хвилі" не мають прямого впливу на формування лояльності, а лише через параметри бренду. Це надало можливість зробити висновок про те, що емоції до бренду та довіра до нього є передумовами формування лояльності. Розроблено рекомендації щодо перегляду маркетингових стратегій косметологічних брендів з акцентом на стратегіях брендингу.
| 7. |
Kim R. B. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference [Електронний ресурс] / R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_10 Мета роботи - виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати аналізу продемонстрували, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів із високою та низькою залученістю. Для товарів із високою залученістю (в нашому випадку - автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку - кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.
| 8. |
Kim R. Samsung's Competitive Innovation and Strategic Intent for Global Expansion [Електронний ресурс] / R. Kim // Problems and perspectives in management. - 2007. - Vol. 5, Iss. 3. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2007_5_3_13
|
|
|